Suunnitelmissa olisi käydä ainakin syvänmeren kalastuksella ja sukelluskurssilla. Sitä sukellus kurssia odotan kuin kuuta nousevaa. Olen haaveillut sukeltamisesta jo 8 vuotta ja nyt saan vihdoin toteuttaa sen. Toivottavasti.

Sukeltamaan menen ihan itsekseni. Mies ei halua sukeltaa.

Kalastamaan menen miehen kanssa yhdessä, toivottavasti se saa isomman kalan kuin minä, jotta parisuhteessa säilyy rauha :D Hän on luvannut mököttää mulle loppu elämän jos mä saan paremmin ja isompia kaloja kun se.

Olisin halunnut myös käydä teneriffalla jotenkin siellä tulivuorella, olisi ollut mahtava kokemus, mutta ei taida nyt onnistua. Sääli sinänsä. Toivottavasti käydään ricossa kanssa vaeltamassa vuorilla. Mulla olisi ihan kamalasti kaikenlaisia suunnitelmia, mutta aikaa on vaan viikko. :/

 

Tämän reissun jälkeen voikin sitten lähteä seuraavana vuonna vaikka thaimaaseen ja malediiveille. Minä sukeltamaan ja Mies kalastamaan. Ollaan yhdessä ja tehdään molemmille mieluisia asioita.

 

J.K. Se siitä sukelluksesta sitten. Vittu en oiskaan halunnu tehdä sitä. Ei kannata olla astmaatikko. Nyt meni koko reissu uusiksi.