Lahdin heti aamusta seikkailemaan roomaan. Kavin Colosseumilla ja vatikaanissa. Vatikaanissa kavin paavin museossa katselemassa arvo esineita. kuvaaminen oli kielletty. Soin muuten parasta pasta Bolognesea ikina.

Eksyilin hieman kaupungilla kun yritin loytaa metroa. Hyvin sain ohjeita italiaksi. Sitten loytyi parkkiseta joka osasi englantia ja kertoi mihin menna. Poliisi ei edes yrittanyt auttaa minua, kun se ei puhunut englantia, Joten poliisiin ei ole hirveasti luottamista.

 

Selvittelin tuota lautta hommaa ja saan jotain alennusta. Lahto on civitaecchiasta (jotenki noin) 18.45 Barcelonaan. lahden Hostellilta huomenna n. 1230 bussilla.

Lautta yritys on Grimaldi Line.

Ruottalaiset haipyivat ilmeisesti lahes heti kun mina olin lahtenyt. Joten olen taas yksin.

Taalla on paljon hyttysia, mutta ne on PALJON pienempia ja hiljaisempia ku suomalaiset "virkasisaret" joten niita ei juurikaan nae tai kuule, mutta jalat on kylla syoty tosi tehokkaasti.

Kamera teki tosi taydellisesti kaupungilla tenan, akku loppu. Joten ei niita kuvia ihan kamalasti ole, mutta sanoisin silti etta riittavasti luojan kiitos.

Ostin kaupungilta jonkun kirjan englanniksi, ja yllattavan hyvin sekin selkenee minulle, hieman on hitaampaa luettavaa, kun menee aikaa ymmartaa asia, mutta ymmarran silti. Olen tosi ylpea itsestani.

Sain sitten Kanadalaisen kamppiksen illalla. Oli todella mukava jutella hanen kanssaan.

Pesin tuossa aiemmin illalla pyykkia ja ne on narulla kuivumassa.   Toivottavasti kuivuvat aamuun mennessa.

Taalla on ollut ihan torkean kuuma +35 varjossa.